Clash of Clans Kody na kase 2017

clash of clans kody

Gry mobilne w dzisiejszych czasach to ogromna spolecznosc, grac mozna wszedzie gdzie mamy telefon ze soba. Ten wpis traktuje o ulatwieniach do mobilnego Clash of Clans

Gra wydana w sierpniu 2012 roku jednak ciagle sie o niej pisze poniewaz ilosc graczy i ogolna popularnosc czyni te gre jedna z najwiekszych hitow wszechczasow! Ta wojenno strategiczna gra odniosla ogromny sukces, takze w Polsce.

Clash of Clans Kody

Rozgrywka polega na zdobywaniu roznego rodzaju surowcow, zlota i innych przedmiotow, co czasami moze znacznie spowalniac gameplay. Kody do Clash of Clans sa ulatwieniem do gry. W internecie mozna znalezc wiele wspomagaczy.

W tym poscie opisuje skrypt, autor udostepnil go publicznie na zagranicznym forum. Aplikacja powstala w 2013 roku wiec wymagala kilku poprawek. Udalo sie go ozywic, calosc jest dosyc prosta i wyglada tak:

kody do clash of clans

Link do strony znajduje sie ponizej, zeby go odblokowac trzeba polubic lub tweetnac lub dac google +1. Link pojawi sie automatycznie po polubieniu.

Polub strone i odblokuj link!

Wszystko w wersji online bez pobierania, jednak wymaga hostingu www. W tym celu udostepniamy link do strony. Bez wirusow, polecam sprawdzic jakims skanerem online.

Kody do Clash of Clans 2017

Skrypt jest oprawiony w proste menu uzytkownika przez co zyskuje na funkcjonalnosci. Wita Nas menu w ktorym wpisujemy nazwe uzytkownika i wybieramy system operacyjny urzadzenia na ktorym gramy. Klikamy dalej, oto nastepne menu:
kody do clash of clans

Tutaj wybieramy zasoby, dostepne sa: Monety (Coins), Gemy, Elixiry, XP. Klikamy w ramke i wyskakuje ilosc do wyboru. Nastepnie klikamy dalej. Teraz sie bedzie sie troche ladowac.

Po wszystkim trzeba zweryfikowac zadanie, taka opcja jest narzucona na skrypt. Nie aktywne linki socjalne podmienilismy na WSPOMAGACZE. Zeby zweryfikowac trzeba polubic i udostepnic fanpage, nastepnie podajemy numer telefonu na ktory przychodzi kod aktywujacy.

Weryfikacja jest automatyczna, caly skrypt mozna ocenic dosyc wysoko z powodu szybkosci uzytkowania a przede wszystkim prostocie i funkcjonalnosci. Polecamy!

You can leave a response, or trackback from your own site.

9 Responses to “Clash of Clans Kody na kase 2017”

  1. zosiastan pisze:

    Vip 1 rok
    Sc 1000000
    Diamonds 1000000

  2. zosiastan pisze:

    Vip 1 rok
    StarCoins 900000
    Diamonds 9000000

  3. Game Masterzz pisze:

    Szybko sie nudzi na kochach

  4. oli6354 pisze:

    Bardzo fajna apk

  5. Oskar Osa pisze:

    Spoko spoko

Leave a Reply

Powered by WordPress | Designed by: Download Free WordPress Themes | Thanks to wordpress themes 2012, Themes Gallery and